مشاوره دعاوی حقوقی

دفتر ازدواج ۲۴۰ و طلاق ۱۷۵ تهران با در اختیار داشتن وکلا و مشاورین حقوقی برجسته و متخصص، با ارائه مشاوره حقوقی تخصصی، این نیاز افراد را پاسخ گفته و مراجعه کننده پس از مشاوره با یک وکیل زبده، کار آزموده و متخصص به کلیه حقوق، وظایف و تعهدات خود اشراف پیدا کرده و آینده‌ای بدون مشکل و دغدغه‌ی حقوقی را برای خویش فراهم می‌سازد.
دفتر ازدواج ۲۴۰ و طلاق ۱۷۵ تهران ، این تضمین را به مراجعه کنندگان عزیز می‌دهد که پس از انجام مشاوره تخصصی با وکلا و مشاورین حقوقی برجسته‌ی با کلیه جزئیات و راه حل‌های پیش رو برای انعقاد انواع قراردادها، معاملات، تفاهم نامه ها و… آشنا شده و با اتخاذ تدابیر ارئه شده توسط وکلا و مشاورین حقوقی متخصص، می توانید معاملات و اعمال تجاری داخلی و بین المللی مطمئن‌تری را منعقد نمایید. ضمن اینکه در صورت بروز اختلاف حقوقی در قراردادهای‌تان نیز می‌توانید از خدمات حقوقی اعم از قبول وکالت و ارائه مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکلا و مشاورین حقوقی بهره مند گردید.
این مجموعه با پیش بینی برنامه کاری منظم، در خصوص حضور وکلا و مشاورین حقوقی متخصص در حوزه‌های مختلف، این امکان را فراهم ساخته که در سریع ترین زمان ممکن، مراجعه کننده محترم بتواند با وکیلی مسلّط و کار آزموده‌ مشاوره حقوقی نموده، تا در سریع ترین زمان ممکن، مهمترین امور حقوقی وی انجام شود.
همچنین این مجموعه، توسط کادر مجرب حقوقی خود اقدام به خدمت رسانی می‌نماید و به مدد همکاری با‌ وکلای متخصص و قضات بازنشسته‌ی دادگستری و نیز اساتید دانشگاه، آمادگی جهت تنظیم هرگونه دادخواست، لایحه و ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در خصوص نحوه پیش بردن یک دعوی اعم از حقوقی، کیفری، مدنی، ثبتی و… را دارد

 

دفتر ازدواج ۲۴۰ و طلاق ۱۷۵ تهران با در اختیار داشتن وکلا و مشاورین حقوقی برجسته و متخصص، با ارائه مشاوره حقوقی تخصصی، این نیاز افراد را پاسخ گفته و مراجعه کننده پس از مشاوره با یک وکیل زبده، کار آزموده و متخصص به کلیه حقوق، وظایف و تعهدات خود اشراف پیدا کرده و آینده‌ای بدون مشکل و دغدغه‌ی حقوقی را برای خویش فراهم می‌سازد.
. مشاوره حقوقی در دعاوی
افراد آینده نگر برای محکم کاری در انجام برخی کارها از قبیل معاملات، مسائل وراثتی و خانوادگی و تمام موارد حقوقی که احتمال بروز مشکلاتی در آینده می‌رود، با مشاور حقوقی مشورت می‌کنند. دعاوی در قانون به ۳ نوع دعاوی، تفکیک می شوند.مربوط به موضوعاتی می‌باشد تعیین مجازات در آن‌ها بعهده دادگاه نمی‌باشد. در دعاوی حقوقی مجرم بایستی تمام خسارت و دین شخص مقابل را بپردازد.در دعاوی حقوقی واگذار نمودن مسائل به مشاور حقوقی و یا راهنمایی ازیشان جهت مطرح و پیگیری مشکلات حقوقی الزامی می‌باشد. امور تابعیت, ثبتی, حسبی, ملکی, وراثتی, موقوفات, خانوادگی, موجر و مستاجر, دعاوی کیفری مربوط به موضوعاتی می‌باشد که تعیین مجازات آن‌ها با دادگاه می‌باشد. شکایات مربوط به دعاوی کیفری را می‌توان بدون نیاز به وکیل در دادگستری ثبت و مطرح نمود. جرایم کیفری, زندان و عفو, تعزیرات حکومتی, قاچاق و مواد مخدر. چک سندی است که دارای ارزش همانند و برابر پول می‌باشد.
مشاوره حقوقی دعاوی تجاری
دعاوی تجاری مربوط به صاحبان کسب و کار و تجار می‌باشد. چک (چک عادی) (چک تضمین شده) (چک تایید شده) (چک مسافرتی), چک بی محل (چک بی محل دارای مجازات تعیین شده بر اساس مبلغ آن می باشد),چک در حواله, چک بسته, ثبت شرکت, امور داوری (شامل داوری های اجباری و اختیاری می باشند), امور قرارداد‌ها, شرکت‌ها, امور بین المللی, امور بانکی و بورس, دعاوی ورشکستگی, هرکدام از موارد بالا به نوبه خود دارای موارد و زیر مجموعه‌های مختلف می‌باشند و رسیدگی به هر کدام نیازمند مشاوره حقوقی دعاوی تجاری مسلط به موضوع می‌باشند. در صورت مواجهه با مشکل و پیشگیری از هرگونه موارد احتمالی مربوط به دعاوی و مهمتر از همه در صورتی که قصد اقدام به شکایت داشته باشید، حتما با مشاور حقوقی مطرح کرده و اقدام صحیحی را انجام دهید چراکه در صورت شکایت نادرستی که حق با شما نباشد، مرتکب جرم شده و شامل مجازات خواهید شد.
• بررسی قرارداد های مشارکت در ساخت، بیع، صلح و...
• مشاوره در خصوص دعاوی حقوقی و کیفری
• دعاوی مرتبط با تخلفات شهرداری راجع به ابطال جواز، عوارض تطویل ، تراکم و ...
• مشاوره در خصوص فروش املاک مشاع
• مشاوره راجع به مسائل مشارکت در ساخت و داوری
• مشاوره جهت دریافت حق کسب و پیشه و تجارت
• مشاوره جهت وصول چک و سفته
• فروش مال غیر
• عقد قرارداد به قصد فرار از دین
• دعاوی مرتبط با شهرداری
• خسارات حاصله از عدم اجرای تعهدات
• وجه التزام ، خسارت تاخیر تادیه دین ، خسارت اجرایی قضایی و راهکار مراجعه به دادگستری
• اقاله ، ابراء ، تبدیل تعهد ، تهاتر ، مالکیت مافی الذمه
• آثار و احکام عقود (بیع ، معاوضه ، اجاره ، صلح ، وکالت ، هبه) ، وقف
• حق انتفاع و حق ارتفاق
• عقود غیر معین و آثار و احکام آن
• خلع ید
• شرایط انحلال قرارداد ، فسخ ، انفساخ ، تفاسخ
• معامله املاک ورثه ایی
• حق شفعه
• مشاوره در خصوص دعاوی تجاری، ثبتی و ورشکستگی

در دنیای شلوغ امروزی و روابط اجتماعی گسترده‌ای که در آن جریان دارد، هر فرد در مسیر زندگی خود با این روابط خواه یا ناخواه ارتباط پیدا می‌کند. نظام حاکم بر جامعه برای تنظیم این روابط، قوانینی را وضع می‌نماید. برای برخورداری از زندگی اجتماعی آسوده، آگاهی از این قوانین، ضروری بوده و در صورت غفلت از آن عواقب جبران ناپذیری به بار خواهد آمد، و این بسیار واضح است که در دنیای تخصّصی امروز، از نظر عقلی و منطقی، این امکان وجود ندارد که هرکس به تمامی اطلاعات حرفه‌های گوناگون و تخصّص‌های متنوع احاطه داشته باشد. نتیجتاً مراجعه به متخصّص در هر رشته‌ای یک امر بدیهی و عقلانی است.
علم حقوق و قوانین حاکم بر آن نیز از این امر مستثنی نیست و اطلاع از قوانین و قواعد حاکم بر انواع روابط اجتماعی ضروری بوده و حفظ جان، مال و حیثیت ما در گرو آگاهی از این قوانین می‌باشد. همین امر موجب شده که مشاوره حقوقی با وکلای برجسته و متخصّص در موقعیت‌های گوناگون اجتماعی و فردی لازم و ضروری شود. اصولاً علاوه بر نیاز مشاوره حقوقی برای انجام امور تجاری و اقتصادی و تنظیم انواع قرارداد، در صور و حالات ذیل افراد نیاز به مشاوره حقوقی تخصصی داشته تا جلوی تضییع حقوق خویش را گرفته و حفظ منافع خود را تضمین نمایند.
i. مشاوره حقوقی به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات حقوقی:
در این خصوص، افراد نیازمند مشورت با مشاور حقوقی متخصص و یا یک وکیل دادگستری حرفه‌ای و متخصص جهت پیش گیری از وقوع مشکلات حقوقی در روابط فردی و اجتماعی خود هستند. افراد آینده نگر و دوراندیش به عنوان مثال در خصوص انواع معاملات، مشارکت، ازدواج و سایر موضوعات و مسائل حقوقی اعم از حقوق خصوصی یا کیفری به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات در آینده و آگاهی از جایگاه و موقعیت حقوقی خود، با وکلا و مشاورین حقوقی کاردان به مشورت می‌پردازند و آرامش آتی خود را تضمین می‌کنند.
ii. مشاوره حقوقی در مورد مسائلی که وقوع آنها محتمل بوده و افراد، نیاز به مشاوره جهت به دست آوردن آمادگی و دانستن قدم بعدی خود ، در خصوص مواجهه با شرایط و اوضاع و احوال پیش رو را دارند.
افرادی که احتمال وقوع مشکلات حقوقی را به واسطه‌ی اعمال تجاری و مدنی که انجام می‌دهند و از این طریق امرار معاش می‌نمایند و یا معاملات و تعهدات مختلفی را بر عهده می‌گیرند، چه اینکه خود بخواهند در صورت نیاز اقامه دعوی نمایند و چه اینکه شخصی بخواهد علیه آنها اقامه دعوی نماید، با مشاوره حقوقی تخصصی پیرامون موضوع و با کسب آگاهی از قوانین و مقررات مربوطه و آمادگی حقوقی، با مسائل مواجه می‌شوند که در این حالت، هدف از انجام مشاوره حقوقی آگاهی از نحوه اقامه دعوی و یا شناخت نحوه دفاع از دعوی احتمالی و همچنین نحوه برخورد با مسائل حقوقی و نهایتاً بی اثر نمودن و یا کم کردن آثار مشکلات حقوقی و قضایی مورد نظر است.
به طور مثال به هنگام تنظیم یک توافقنامه ی مالی، با استفاده از خدمات تخصّصی مشاور حقوقی، می‌توان ضمن تنظیم موافقتنامه‌ای منصفانه، تعهداتی منطبق و متناسب با تعهدات و الزامات طرف مقابل را بر عهده گرفت و برای تعهداتی که طرف مقابل می‌بایست انجام دهد، با استفاده از خدمات مشاور حقوقی خبره، می‌توان تضمینات و وثایق قراردای و یا خسارات قراردادی را در متن قرارداد گنجاند تا موافقتنامه‌ی منعقده از ضمانت اجرای حقوقی بیشتری برخوردار گردد.
iii. مشاوره حقوقی در موضوعات حقوقی به وجود آمده که هنوز اقدام قانونی پیرامون آن از سوی طرفین انجام نگرفته است:
با توجه به اینکه طرح دعوی نسبت به بعضی از موضوعات و مسائل حقوقی و یا کیفری مقیّد به زمان خاص می باشد (مثل مهلت اقامه دعوا برای ورود ثالث، جلب ثالث، مهلت اعتراض به آرای صادره از سوی محاکم حقوقی و کیفری و مهلت اعتراض به رأی داوری و …) و یا مواردی که دلایل اثبات دعوی در معرض نابودی و فقدان هستند و چنانچه دلایل اثباتی، جمع آوری و یا تحصیل نشود، امکان دسترسی به آن ها وجود نخواهد داشت، لذا اقدامات سریع و مناسب و ضروری از اهمیت خاصی برخوردار می شود، از این جهت انجام مشاوره حقوقی در این موارد و اتخاذ تدابیر مناسب با توجه به اولویت ها ضروری بوده و دارای اهمیت بسیار می‌باشد.
iv. مشاوره حقوقی پیرامون موضوعات و مسائلی که در مراجع قضایی اعم از دادسراها و دادگاه ها در جریان بوده و تحت رسیدگی می باشد:
مطابق با قوانین موضوعه و مقررات جاریه‌ی کشور، مسائل حقوقی علی الاصول فقط یک بار قابلیت طرح و اقامه را دارند، مگر موارد خاص و استثناء شده توسط قانونگذار، در سایر موارد پس از صدور حکم قطعی توسط دادگاه، امکان بازگشت به وضعیت قبل از صدور حکم وجود نخواهد داشت. لذا ضروری است که اشخاص قبل از هر اقدامی با وکلای زبده و متخصص مشورت کرده و اگر به هر دلیلی تمایل به معرفی وکیل و انجام امور توسط او را ندارند و مایل هستند خود مسائل حقوقی را پیش ببرند، توصیه می‌شود حتماً قبل از هر اقدامی با یک وکیل دادگستری حرفه ای و متخصص مشاوره حقوقی نمایند. در این خصوص انجام مشاوره حقوقی تخصصی پیرامون تنظیم دادخواست، شکواییه، لوایح مورد نیاز، اعتراض به نظر کارشناس، اعتراض به رأی دادگاه (تنظیم داد خواست واخواهی، تجدید نظرخواهی و یا فرجام خواهی و اعاده دادرسی) ضروری است.
v. مشاوره حقوقی پیرامون مطالعه پرونده در دادگاه توسط وکیل دادگستری:
اشخاص می‌توانند جهت اطلاع از روند پرونده خود، با اعطای وکالت در مطالعه پرونده به وکیل دادگستری و با مشاوره حقوقی تخصصی پس از مطالعه پرونده، از جریان پرونده خود و نکات مثبت و یا منفی آن، اطلاع حاصل نمایند و از این طریق اقدامات بعدی خود را اتخاذ نمایند.
لازم به ذکر است موارد فوق تنها نمونه هایی از موارد مورد نیاز جهت مشاوره حقوقی تخصصی می‌باشد، لذا با توجه به آنچه که در بالا گفته شد، مشاهده می‌شود که مشاوره حقوقی نه تنها برای دعاوی حقوقی بلکه برای پیشبرد اهداف و خواسته های خود در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی یک اقدام ضروری و لازم می باشد. با توجه به این نیاز فوری و مهم، و با به خدمت گرفتن وکلای زبده و برتر و متخصص در گرایش های مختلف حقوق و با تحصیلات تخصصی، آماده ارائه خدمت و بر طرف کردن این نیاز اساسی شما می‌باشد. در هر زمان که نیاز به مشاوره حقوقی را احساس کردید و آن را لازم دانستید، کافی است با شماره‌های تماس مجموعه آن تماس حاصل نمایید.

Comments are closed.